Dyrektor: Katarzyna Feltynowska
Tel.: (22) 601 41 37
Fax: (22) 601 44 53
Struktura Biura:
– Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
– Wydział Zamówień Publicznych
– Wydział Logistyki
– Wydział Archiwum, Ewidencji Cudzoziemców
Dzień tygodnia | Nr okienka pracy | Godziny pracy |
---|---|---|
poniedziałek – piątek | 4 | 9.30 – 14.30 |
Wnioski po odbiór dokumentu podróży przyjmujemy codziennie w okienkach nr 4.
– Wydział Obsługi Kancelaryjnej
Dzień tygodnia | Nr okienka pracy | Godziny pracy |
---|---|---|
poniedziałek – piątek | 2 | 8.15 – 16.15 |
Numerki do Biura podawczego (okienko nr 2) wydawane są do godziny 15:30.
Po godzinie 16:15 Biuro podawcze nie przyjmuje dokumentów.
Kontakt:
Tel.: (22) 60 175 75
Do zakresu działania Biura Dyrektora Generalnego należy przede wszystkim:
1) opracowywanie założeń polityki kadrowej w Urzędzie;
2) obsługa kadrowa osób zatrudnionych w Urzędzie;
3) koordynacja umów cywilnoprawnych zawieranych z osobami fizycznymi, w szczególności prowadzenie ewidencji tych umów;
4) organizacja szkoleń i rozwoju zawodowego pracowników Urzędu;
5) koordynacja opisów i wartościowania stanowisk pracy, rekrutacji na wolne stanowiska pracy, służby przygotowawczej, pierwszej oceny i oceny okresowej członków korpusu służby cywilnej;
6) organizacja praktyk studenckich, staży i wolontariatu na rzecz Urzędu;
7) kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie;
8) opracowywanie zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie;
9) koordynowanie działań związanych z udzielaniem przez Urząd zamówień publicznych, w szczególności:
a) planowanie, przygotowywanie oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
b) współpraca z Centrum Obsługi Administracji Rządowej w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych realizowanych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej na rzecz jednostek administracji publicznej;
c) współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych oraz innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie udzielanych zamówień;
d) prowadzenie rejestrów wszczętych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz udzielonych przez Urząd zamówień publicznych.
10) obsługa administracyjna, gospodarcza, techniczna oraz logistyczna komórek organizacyjnych Urzędu oraz obiektów Urzędu z wyjątkiem ośrodków dla cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy, w szczególności prowadzenie spraw związanych z:
a) zaopatrzeniem komórek organizacyjnych Urzędu w niezbędny sprzęt kwaterunkowy, biurowy, gospodarczy, sprzęt łączności, materiały eksploatacyjne i kancelaryjno-biurowe, pieczęcie i stemple, środki higieny osobistej, druki i formularze, prasę i czasopisma;
b) działalnością inwestycyjno-remontową oraz usługowo-konserwacyjną;
c) obsługą logistyczną konferencji i szkoleń.
11) wykonywanie zadań związanych z gospodarowaniem nieruchomościami pozostającymi w zarządzie trwałym Urzędu z wyłączeniem spraw należących do właściwości Departamentu Pomocy Socjalnej, w tym planowanie i realizacja przeglądów technicznych obiektów, remontów oraz prac usługowo-konserwacyjnych;
12) prowadzenie gospodarki transportowej w zakresie dotyczącym pojazdów pozostających w dyspozycji Biura;
13) koordynacja ubezpieczenia mienia Urzędu;
14) wykonywanie zadań związanych z gospodarowaniem składnikami majątku ruchomego Urzędu z wyłączeniem spraw należących do właściwości Departamentu Pomocy Socjalnej i Biura Informatyki
15) koordynacja łączności w obiektach Urzędu zlokalizowanych na terenie Warszawy;
16) obsługa socjalna pracowników Urzędu, w zakresie dotyczącym Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
17) zapewnienie tłumaczenia dokumentów oraz pism na potrzeby Urzędu;
18) zakładanie i prowadzenie archiwów w Urzędzie;
19) prowadzenie depozytu dokumentów podróży, zdeponowanych przez cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
20) wprowadzanie do krajowego zbioru rejestrów, ewidencji i wykazu w sprawach cudzoziemców, zwanego dalej „krajowym zbiorem rejestrów”, wpisów w przedmiocie zwrotu lub przekazania dokumentów podróży;
21) prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem danych przetwarzanych w krajowym zbiorze rejestrów, ewidencji i wykazu w sprawach cudzoziemców oraz w innych rejestrach prowadzonych przez Szefa Urzędu, z wyłączeniem informacji związanych z realizacją obowiązku szkolnego małoletnich cudzoziemców i współpracy z placówkami edukacyjnymi;
22) udostępnianie danych zgromadzonych w zarchiwizowanej dokumentacji wytworzonej;
23) prowadzenie kancelarii ogólnej Urzędu, sekretariatów Szefa Urzędu, Zastępców Szefa Urzędu i Dyrektora Generalnego Urzędu;
24) prowadzenie ewidencji zarządzeń Dyrektora Generalnego Urzędu.