Zapytanie ofertowe na dostawę gablot informacyjnych - w związku z realizacją projektu KIK/02 "Budowa filtra epidemiologicznego na terenie obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej"
Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
Urząd do Spraw Cudzoziemców planuje złożenie zamówienia na dostawę gablot informacyjnych do budynku powstającego filtra epidemiologicznego, realizowanego w ramach projektu KIK/02 "Budowa filtra epidemiologicznego na terenie obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej", finansowanego ze środków Szwajcarsko – Polskiego Programu Współpracy oraz z budżetu państwa.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gablot informacyjnych zgodnie z następującą specyfikacją:
-
ilość: 13 stuk;
-
gwarancja: minimum 24 miesiące;
-
gablota wisząca, jednostronna;
-
sposób otwierania: za pomocą przesuwanych drzwi (opcjonalnie otwieranie od góry albo od prawej lub lewej strony);
-
rama: aluminiowa;
-
materiał oszklenia: tworzywo sztuczne lub szkło;
-
grubość oszklenia: od 3 mm do 6 mm;
-
zamek: zamykana na kluczyk;
-
kolor ramy: srebrny;
-
powierzchnia ogłoszeniowa: magnetyczna, opcjonalnie warstwa korkowa;
-
wymiary: wysokość: od 500 mm do 700 mm; szerokość: od 700 mm do 1000 mm; głębokość: od 30 mm do 60 mm;
-
miejsce dostawy: budynek filtra epidemiologicznego na terenie Ośrodka dla Cudzoziemców, ul. Dokudowska 19, 21-500 Biała Podlaska.
Wszystkie dostarczone gabloty muszą być pełnowartościowe i fabrycznie nowe, spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów i norm, dotyczących tego rodzaju artykułów. Wykonawca powiadomi Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy.
Termin realizacji zamówienia i dostarczenia faktury: do 18 grudnia 2015 r.
Oferta powinna zawierać: jednostkową cenę netto i brutto w PLN oraz całkowitą wartość zamówienia netto i brutto w PLN. Cena oferty musi zawierać koszt transportu do budynku filtra epidemiologicznego na terenie ośrodka w Białej Podlaskiej, przy ul. Dokudowskiej 19.
Kryterium wyboru oferty: cena za realizację zamówienia. Cena ostateczna powinna zawierać wszystkie podatki, opłaty i proponowane rabaty oraz wszelkie inne koszty niezbędne dla kompleksowej realizacji zamówienia.
Termin przyjmowania ofert upływa: 14 grudnia 2015 r., godz. 10:00
Oferty na realizację przedmiotowego zamówienia należy przesyłać na adres: fundusze@udsc.gov.pl
O ważności oferty decyduje data jej wpływu do Urzędu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia płatne będzie w terminie 45 dni od dnia otrzymania przez Urząd do Spraw Cudzoziemców prawidłowo wystawionej faktury VAT oraz podpisania przez obie strony protokołu odbioru bez zastrzeżeń, w drodze przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Płatność nastąpi w dwóch transzach – pierwsza w wysokości ok. 15 % kwoty brutto, druga ok. 85 % kwoty brutto. Urząd nie ma możliwości wpłacania zaliczek.
Urząd zastrzega sobie prawo do nieudzielenia wybranemu Wykonawcy zamówienia, w przypadku gdy cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Osoby wyznaczone do kontaktu z Wykonawcami:
Ewelina Pietruczuk, tel. 22 60 154 13
Wynik zapytania ofertowego:
W dniu 14 grudnia br. dokonano wyboru oferty. Ponieważ kryterium wyboru oferty była cena, realizacja zamówienia zostanie powierzona firmie NORMA Bogusław Golińczak ul. Paderewskiego 11 05-820 Piastów, której oferta jest najkorzystniejsza cenowo oraz spełnia wymagania postawione w zapytaniu ofertowym.